utorak, 9. kolovoza 2011.

Best Dressed: Teen Choice Awards

Jesam li ja jedina ili Vas , kojima je the Teen Choice Awards najdrazi crveni tepih, ima jos? Meni osobno je puno zanimljiviji , a i poznati se odlucuju za odvaznije kreacije.
Prosla je i THE Nedjelja i ja sam si izabrala par lookova koji su mi se svidjeli, a neki malo manje. Ono sto je najbolje ovdje jest da me niti jedan look nije zgrozio, ali niti jedan me nije ni odusevio. Big FAIL!!!
Nego, podjimo (mojim :) ) redom :


Rachel Bilson ( Chloe 2012 Resort ): This girl can dress! Ona mi je uvijek preslatka i cesto me zna oduseviti. No, ovaj put i nije bas. Iako izgleda jako lijepo i prikladno za jedan takav dogadjaj, jedino na cemu bih joj ovdje zavidjela su prekrasne cipele. Zeljela bih imati takve i u svojoj skromnoj kolekciji.




Cameron Diaz ( A.L.C. dress): Sto god Cameron radila, radi to s osmijehom! Zato ju i volim i cijenim. Izabrala je nude haljinu uz koju joj gotovo savrseno idu odabrane sandale s potpeticama. Buduci da i sama voli surfati, mislim da je bila posebno sretna na ovoj nagradi :).



Cat Deeley ( Matthew Williamson min blue lace):  Lijepo je uskladila nude heels s haljinom. Boja haljine je pun pogodak za ovo doba godine kao i frizura ( on the beach ). 


Blake Lively ( Gucci dress ) : Blake je od glave do pete u nekom osuncanom izdanju. Definitvno me nije odusevila ovim izborom. Haljina mi se nikako ne svidja, a ni cipele nisu neki veseliji izbor. Ali, oprastam joj :).



Elizabeth Banks ( J. Mendel dress ):  Niti ona nije mogla propustiti ovogodisnju dodjelu nagradu, ali po mome skromnom misljenju, trebala je. Ne "boli" me crveni ruz i crvena haljina u jednome. "Boli" me haljina! Nikako ne mogu prijeci preko ove crvene koze, opcenito koze u ovim ljetnim mjesecima. Bar je dobro iskombinirala nude sandale uz sve. Sljedeci put bolje!



Kaley Cuoco ( Rebecca Taylor dress) : Prvi put se susrecem s ovom glumicom. Navodno glumi u  Big Bang Theory.  Haljina, iako jednostavna za ovakav dogadjaj, je jako dobar izbor pogledamo li ostale zvijezde. Lagano uvijena i raspustena kosa uz ovaku haljinu..ma prava mala sirena!


Kardashian Klan ( Khloe in R. Cavalli, Kendall in Aurelio Costarella, Kim in Givenchy, Kourtney in Blaque Label,  Kylie in BCBGeneration): Nemam zamjerki ni za jednu sestru. Najbolje su mi obucene Kourtney ( plava haljina) i Kylie ( nude kombinacija). Royal blue boja haljine me uvijek obori s nogu.



Lucy Hale ( Cengiz Abazogla dress ):  Jedna od najzanimljivijih haljina s izbora za mene. Jedino bih promijenila stikle jer mi se ne cine dobrim izborom za ovu haljinu. Uzela bi si sigurno neke otvorenije i nude :).



To je to od mene za ovaj pocetnicki post. Jako bih voljela vidjeti i vase misljenje o ovim kombinacijama i nadam se da sam dobila od vas zeleno svjetlo za dalje :).

Veliki pozdrav za sve moje fashioniste! 




Nema komentara:

Objavi komentar